Uitreiking Ivonne van de Ven Prijs op symposium World Suicide Prevention Day

Op 10 september, Wereld suïcidepreventie dag, wordt de winnaar van de Ivonne van de Ven Prijs bekend gemaakt. De jury heeft uit 15 inzendingen gekozen. Onze stichting is verheugd over de hoge kwaliteit van de inzendingen. Naast de prijswinnaar zijn er ook twee eervolle vermeldingen. Ook die worden op 10 september bekend.

De uitreiking van de prijs is tijdens het symposium World Suicide Prevention Day van de Parnassia academie in het Louis Hartlooper Complex in Utrecht. De uitreiking wordt gedaan door Annemiek Huisman, lid van het bestuur van de Ivonne van de Stichting. De vorige winnaar, Cornelis van Houwelingen, zal een toelichting geven namens de jury op de uitslag.

Voor meer informatie over het symposium zie: www.parnassia-academie.nl/bedrijfsscholing/congressen-en-symposia/world-suicide-prevention-day)

De Ivonne van de Ven Stichting looft deze prijs uit aan een persoon of groep die een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan het onderzoek naar suïcide, aan suïcidepreventie of hulp aan naasten en nabestaanden. Met de prijs wil onze stichting de kwaliteit van suïcidepreventie en hulpverlening aan naasten en nabestaanden bevorderen en stimuleren. De prijs wordt dit keer voor de achtste maal uitgereikt